onsdag 8 juli 2015

Vecka 23

Vecka 23
Veckan har varit som vanligt med jobb, skola och dagis. Barnen har varit med kompisar efter skola och dagis.

När Daniel och jag hade jobbat klart i måndags och vi alla hade ätit så åkte vi ut till crossbanan, eftersom Melwin har pratat om det länge att han vill prova. Det var verkligen mycket skyddskläder man ska ha samt hjälm och skyddsglasögon. Han tyckte verkligen att det var spännande att titta men definitivt inte mogen att köra. Han får vänta några år och köra om han vill när han blir större (får mamma bestämma så får han aldrig köra mer). Han är lite feg för farter, som tur är.

På tisdagen var jag med mitt jobb på hälsodag på Sandviken, det var trevligt, vi satt och spelade spel en stund medans de andra gick en tipspromenad. Fanny och Robin har sovit och ätit hos oss. Onsdagen var det jobb för Daniel och mig. Barnen var i skola och på dagis. Emelie var med Adam hos oss efter skolan. Fanny och Robin var hos oss på kvällen.
Torsdagen och fredag var jag hemma från jobbet. Mahlin och Ellioth kom hit och var hos oss till på söndagen. Killarna busade som vanligt och hade jättekul. Vi andra har varit på stan och bara varit hemma och umgåtts. Faster var hos oss och fikade på fredagen. Lördagen var vi på lekparken vid lysingsbadet. Emelie och Fanny har varit med kompisar. Fanny och Robin har sovit hos oss. 
Robin var förbi med sin cross och visade killarna och de var spännande men lite läskigt då den var både hög och stor. Den lät högt också. Melwin vågade bara provsitta med storasyster på. 

Inga kommentarer: