onsdag 8 juli 2015

v 24


Barnen kör boccia
Vecka 24
Börjar veckan med att vara hemma från jobbet. Det har varit lite mycket för vår familj under en längre tid och jag känner mig helt slut i kropp och själ. Samt att jag har överbelastat mina ben och höfter när jag gick in för träningen i 3 veckor, har överbelastat höften så den har blivit instabil. Har varit på vc och blivit sjukskriven i 2,5 veckor på 25 procent. 

Barnen har varit på dagis, skola och Daniel har jobbat. På kvällarna har Emelie umgåtts med sina kompisar och Fanny har varit med sin Robin. De har sovit hos oss några nätter och även ätit hos oss. 
På tisdagen var vi bjudna hem till familjen Elmerfjord på fika, det var jättegott och jättetrevligt. Killarna lekte och hade kul. Melwin blev jättearg när det var dags att åka hem så vi bestämde att ses även på onsdagen. 
From torsdagen jobbade jag 75 procent, Daniel jobbade också. Barnen var i skolan. Fanny hade avslutning på torsdagen, då var hon, Robin och Viktor här och firade lite. Mamma, jag och Melwin var och tittade på Breviksskolans avslutning i stadsparken. Sedan lekte Melwin i lekparken en stund. 
På fredagen jobbade Daniel och jag. Då var det dags för Emelie att sluta skolan. Fanny var med Robin hos hans familj då hans bror tog studenten. Mamma, Melwin och jag var på stan och tittade på studenttåget när jag hade slutat jobba. Mamma och pappa kom hit på kvällen och fikade. Emelie var med Tilde som sov hos oss. 
Daniel, Melwin och jag var ute med båten en stund. Det var så skönt. Melwin är jätterädd för alla vågor i början av säsongen, det brukar lägga sig efter några gånger. Han ska sitta i mitt knä och håller stenhårt i mig. 

Mamma och jag har gått promenader på Gränsö. Melwin har även tjatat om att få bada i poolen så Daniel tog fram den lilla poolen till honom. Han älskar att bada även att det är svinkallt. 

Inga kommentarer: