söndag 9 januari 2011

Melwin 10 månader

I fredags den 7/1 -2011 blev vårt lilla charmtroll 10 mån, det är ju inte klokt vad fort tiden går. Men ni ska veta att vi njuter verkligen av vår fina kille som verkligen är så go...Det är en matglad liten kille vi fått som älskar mat. Nu börjar han sakteligen att resa sig mot allt som går igen, han har haft lite uppehåll några veckor på det. Melwin är en försiktig liten kille, precis som Fanny var/är.  Det kan ju ändra på sig. Så himla kul det var att få bli mamma och pappa åt en pojke också, det trodde jag och Daniel aldrig att vi skulle få uppleva. Det är så himla underbart att jag fick bli mamma en gång till. Jag älskar er verkligen väldigt mycket Fanny, Emelie & Melwin och jag är väldigt stolt att jag är er mamma, mina små hjärtan...

Inga kommentarer: