måndag 20 december 2010

Full fart 20/12-2010

Idag är det full fart som vanligt och det är måndag och Melwin och jag är pigga som vanligt efter en skön natts sömn. Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton som alla vi längtar till, ibland undrar jag vad det är som gör julafton så spännande och den där känslan som alltid brukar finnas där. Den kommer ju i alla fall från min barndom och jag hoppas att jag sänder över den till våra barn så att de känner att det är mysigt med jul...
Mamma, Melwin och jag ska iväg och handla lite och göra några ärenden och som vanligt bränna pengar. Måste ju bara köpa lite mer julklappar, jag älskar att ge bort. Vet inte vad jag ska köpa till Daniel men det löser sig nog! Så måste jag komma ihåg att köpa taccos för det ville båda tjejerna ha till mat idag! Så ikväll ska hela familjen gå ut med Melwin så att han får åka lite pulka nu innan kylan kommer....DEt är så härligt med snö men nu börjar det bli lite väl mycket, tycker jag.

Inga kommentarer: