söndag 13 september 2015

Vecka 35

Bildresultat för Fanny Kihl
Måndag och Tisdag
Daniel gick upp lite tidigare på måndag än vad jag och Melwin gjorde. Vi gick upp och åt frukost och klädde på oss. Jag lämnade Melwin på dagis och åkte sedan och jobbade. Emelie var hemma på måndagen och sov på förmiddagen. Mamma hämtade Melwin från dagis och sedan lämnade hon över sonen till Daniel när han kom hem. Daniel hade lagat mat så när jag kom hem åt vi. Fanny och Robin åt och sov hos oss. Gjorde några ärenden på kvällen. Tittade på tv innan vi somnade.
Onsdag
Robin gick upp först och åkte till jobbet. Sedan gick Daniel, Melwin och jag upp och åt frukost samt klädde på oss. Melwin tittar alltid på film på paddan på morgon när han äter frukost. Fanny blev hemma med magvärk. Emelie var i skolan. Mamma hade hämtat Melwin på dagis och börjat med maten tills jag och Daniel kom hem. När vi hade ätit åkte barnen, mormor och jag till stan och gjorde några ärenden. Fanny och Robin sov hos oss. Vi tittade på tv efter att jag sövt Melwin.
Bildresultat för Emelie Kihl
Torsdag
Natten har inte varit så bra med en liten pojke som hade falsk krupp. Han fick vara hemma med Fanny som fortfarande hade magvärk. Daniel och jag jobbade. Emelie var i skolan. De hade tittat på film hela dagen. Mamma åkte ner en stund på eftermiddagen och var där tills jag kom hem. Lagade mat när jag kom hem som vi åt. Robin och Fanny åt och sov hos oss. Var upp lite längre på kvällen. Vi tittade på tv efter att jag hade sövt Melwin.
Fredag
Daniel och jag gick upp samtidigt, vi väckte Melwin. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning. Daniel lämnade Melwin på dagis. Tjejerna var i skolan. När jag slutat så hämtade jag Melwin, vi var ute en stund. Jag lagade mat. Mamma kom förbi en stund. På kvällen hade vi fredagsmys med Emelie och Melwin. Fanny kom hem på natten efter att ha varit på fest.

Lördag och Söndag
På lördagen hade vi en lång sovmorgon eftersom vi var uppe en stund när Fanny kom hem vid 02:30 och satt och pratade. Mamma, Emelie. Melwin och jag var och gjorde några ärenden. När vi kom hem var vi ute i trädgården. Fanny var hos Robin på kvällen. Åt god mat och var inne på kvällen. Vi tittade på tv och jag bloggade.

Söndag vaknade jag upp med halsont och kände mig inte alls bra. Det blev en hel dag i sängen med bästa killen. Melwin och jag hade filmmaraton hela dagen. Vi spelade några spel också. Fanny var hos oss på dagen när Robin var iväg. Daniel har fixat lite ute i trädgården. På kvällen tittade vi på tv och tog det lugnt.

Inga kommentarer: